Bestellen en betalen

Hoe log ik in/maak ik een account aan? 
Wanneer je al klant bent, kun je rechtsboven inloggen(mijn account). Indien je nieuw in onze shop bent, kun je er voor kiezen een account aan te maken ook (rechtsboven) in de webshop. Ook kan er tijdens het bestellen een account aan gemaakt worden. Uiteraard is het ook mogelijk om zonder account een bestelling te plaatsen. Tijdens het afrekenproces kun je dan enkel de benodigde gegevens aan ons doorgeven, zodat wij de opdrachtbevestiging naar je kunnen mailen.

Hoe selecteer ik producten?
Bestellen op onze webshop is heel eenvoudig. Ga naar het artikel van jouw keuze en klik op toevoegen aan winkelwagen. Nu heb je het gewenste artikel in jouw winkelwagen geplaatst. Indien je meer exemplaren van hetzelfde artikel wenst, kun je het aantal aanpassen. Klik vervolgens op "Bekijk winkelwagen" om je bestelling te bekijken en te controleren of klik op "Ga verder met winkelen" indien je nog niet klaar bent met bestellen. Vanuit de winkelwagen of checkout menu heb je altijd de mogelijkheid om terug te keren. Wanneer de bestelling compleet is klik je op de knop "doorgaan naar afrekenen" en vervolg je de stappen in het betalingsproces.


Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Tijdens het bestelproces kunt uit meerdere betaalopties kiezen. Voor een compleet overzicht inclusief uitleg gaat u naar ons betaalmethodes pagina

Hoe weet ik dat mijn bestelling is gelukt?
Als je een bestelling hebt geplaatst en daarbij de betaling hebt afgerond, dan krijg je van ons een orderbevestiging in jouw email. Hierop staat een overzicht van de door jou bestelde artikelen.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij werken met PostNL als vervoersmaatschappij. Zodra jouw bestelling is opgestuurd krijg je een Track & Trace link via de mail om de verzending te volgen.

Zijn de prijzen in de webshop in- of exclusief BTW? 
De prijzen in onze webshop worden weergegeven inclusief BTW.